Alla inlägg under augusti 2009

Av liden - 15 augusti 2009 10:30

Tyvärr är det inte väder och klimat som åsyftas med rubriken för nog kommer det regn alltid..:-(

Nä, det är och har varit bloggtorka en tid, har varken haft ork eller lust heller så det gör ju egentligen inget att skallen är helt tom på idéer. Kan dock säga att jag börjar bli jävligt förfärad över föräldrar som i desperation använder sina barn mot sina ex, fy fan så jävla lågt. Hur i hela helvete kan man sjunka så lågt att man sårar barnen för att man har ett eget syfte att komma åt barnets mor eller far?? Nu blev ja fan förbannad också, bäst jag lägger ner innan jag skriver nåt jag får ångra senare...

:-P

Av liden - 6 augusti 2009 17:24

Haha.. Jag vet en som får besök av inte EN utan TVÅ vackra damer i helgen. Det som för inte så länge sen var katastrof, har I nuläget blivit riktigt riktigt bra. Varför i hela helvete kom inte Emeli på det här tidigare, snacka om att jag gått miste om värdefull tid! Nu ska ni inte tro att det är något snusk på gång, åtminstone inte vad jag vet. Men jag måste säga att jag trots allt inte haft så roligt som jag haft denna sommar på väldigt många år, snacka om att man blir hemmablind och utan vidare accepterar att man dras med en riktig jävla broms, som säger att hon vill att vi ska hitta på något men som samtidigt dissar alla förslag och inte har några egna. Men nu leker livet, och jag kan göra precis vad som faller mig in, ALLTID!! Det, det är riktigt nice!!;-)

Av liden - 3 augusti 2009 23:48

Nä, jag har inte som rubruken antyder konverterat till homo, man kan ha häcken full på andra sätt;P Skulle uppdaterat här långt tidigare men har haft fullt upp med diverse göromål. Kommer knappast skriva något jätteintressant nu heller, ville mest tala om att jag fortfarande lever och frodas, och att jag återkommer så snart jag har tid.. Fläckvis kan livet vara en fest, bara så ni vet..;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards