Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Fy faaan

Av liden - 23 november 2010 22:22

I morse kändes det mesta ganska bra. Ända fram till i kväll.. Fick ett mail från en adress jag inte känner igen och det var verkligen inget roligt innehåll i det. Det visade på saker som verkligen sårar mig djupt in i själen. Utan att säga för mycket har jag pratat med hjärtat om det, och på något konstigt vis tror jag på vad hon säger. Naivt? Kanske, men det lär ju visa sig. Just nu känner jag mig mest bara kluven..  Vet inte riktigt vad man ska tänka eller känna, och det är jobbigt som fan! Blir alldeles skakis när det blir så här, men jag har bibehållit lugnet och inte låtit det ta överhanden. Tur att det finns något som är positivt i alla fall. Känner mig ganska tom så det blir nog inte så mycket mer än så här ikväll...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liden - 14 december 2010 00:04

Det var ett tag sen man knåpade ner något här. Det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket nytt att fundera över. Bara en massa gamla repriser, och behovet av att tjata har inte funnits..;P Skit samma, mer än så här blir det inte! Förutom att j...

Av liden - 1 december 2010 17:31

Snacka om att livet kan vara som en berg och dalbana. Träffade hjärtat igår och det var hur mysigt som helst    och det var faktiskt på hennes initiativ. Jag tycker det fanns många positiva tecken, inte minst var hon kramig och "pussig" vilket kändes...

Av liden - 29 november 2010 23:17

Måste skriva ett inlägg om sanning och osanning.  Måste säga att jag verkligen inte förstår mig på folk som ljuger. Visst alla har säkert dragit någon lögn, men det är inte det jag menar, utan de som ljuger om värre saker och mer ofta. Förstår dom in...

Av liden - 27 november 2010 22:34

Något blev fel med mitt förra inlägg.. Det fattas en jävla massa text i det.. Det retar mig något fruktansvärt! Något jag försökte säga var att jag är den jag är, och de som känner mig kan bekräfta, och de som inte känner att det är värt att läg...

Av liden - 27 november 2010 22:13

Måste säga att jag är ordentligt kluven. Vet inte vem eller vilka jag kan lita på. Eller, jag vet vilka jag kan lite på, men är inte helt säker på vilka jag INTE kan lita på. Vet heller inte säkert vilka som läser här, vilket gör att jag inte är helt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards