Alla inlägg under september 2010

Feg

Av liden - 15 september 2010 15:31

Det var ett tag sen nu, hade helt glömt bort adressen..

När jag nu loggar in har jag en kommentar på ett inlägg från en anonym, dvs en ynkrygg som inte vågar stå för vad dom tycker. Har skrivit det förut och jag skriver det igen, jag har ingen som helst respekt för en människa som kastar skit utan att våga stå för det! Nu har jag ju mina misstankar och ska väl i sanningens namn säga att jag är ganska säker på vem den ryggradslöse kommentatorn är.


 De som följt bloggen från början vet att jag fick nog av fega och ryggradslösa djur (människor) när x:et avslöjade sina dolda talanger, som jag i och för sig borde förstått att hon hade med tanke på vilken kass människa hennes mor är. Ljuger och "parasiterar", självmordsbenägen var hon åxå och jag ska om jag ska vara ärlig säga att jag inte varit ledsen om hon lyckats med sina försök. Det är alltså modern som är självmordsbenägen, inte x:et, om någon nu trodde de.


 Men nu ska jag inte klaga på idioter längre, jag låter dom helt enkelt inte ta någon energi från mig utan dessa parasiter får ge sig på ett mottagligare värddjur. Är faktiskt rätt nöjd som det är nu, utan falska människor i min närhet.


 Så nu vet ni, ös skit ni fega och ryggradslösa jag bryr mig mer om sällsynta myrkollonier än sånt ändå:P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards