Direktlänk till inlägg 16 november 2010

^

Av liden - 16 november 2010 20:39

Magkänslan är mycket bättre nu, sakta men säkert på väg åt rätt håll! Har nu träffat hjärtat. Ett knappt dygn blev det, mer tid fanns det inte den här gången och det känns rätt jobbigt, men det är ju ändå bättre än inget alls! Och det är rätt facinerande vad så lite kan göra så mycket, nu känns allt så mycket bättre, även om jag vet att det ser lite trångt ut med alla aktiviteter känns det ändå lite ljusare än för bara någon dag sedan.

 
 
KusinEmilie

KusinEmilie

19 november 2010 14:08

Skickar några kramar så kanske de blir ännu bättre :) Kramkram

http://rallygalen.bloggagratis.se

liden

21 november 2010 19:51

Tack! Det värmer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liden - 14 december 2010 00:04

Det var ett tag sen man knåpade ner något här. Det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket nytt att fundera över. Bara en massa gamla repriser, och behovet av att tjata har inte funnits..;P Skit samma, mer än så här blir det inte! Förutom att j...

Av liden - 1 december 2010 17:31

Snacka om att livet kan vara som en berg och dalbana. Träffade hjärtat igår och det var hur mysigt som helst    och det var faktiskt på hennes initiativ. Jag tycker det fanns många positiva tecken, inte minst var hon kramig och "pussig" vilket kändes...

Av liden - 29 november 2010 23:17

Måste skriva ett inlägg om sanning och osanning.  Måste säga att jag verkligen inte förstår mig på folk som ljuger. Visst alla har säkert dragit någon lögn, men det är inte det jag menar, utan de som ljuger om värre saker och mer ofta. Förstår dom in...

Av liden - 27 november 2010 22:34

Något blev fel med mitt förra inlägg.. Det fattas en jävla massa text i det.. Det retar mig något fruktansvärt! Något jag försökte säga var att jag är den jag är, och de som känner mig kan bekräfta, och de som inte känner att det är värt att läg...

Av liden - 27 november 2010 22:13

Måste säga att jag är ordentligt kluven. Vet inte vem eller vilka jag kan lita på. Eller, jag vet vilka jag kan lite på, men är inte helt säker på vilka jag INTE kan lita på. Vet heller inte säkert vilka som läser här, vilket gör att jag inte är helt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards