Alla inlägg den 8 november 2010

Av liden - 8 november 2010 20:14

Vad funderar vi över idag då? Det är en riktigt bra fråga, det har varit allt och inget på samma gång. Hjärtat har varit lite underlig, hon brukar vara väldigt "pratig" både sms och samtal men idag har hon varit rätt tyst och det har tagit lång tid att få svar på sms. Det ger mig en otäck känsla, hoppas att hon snart är sitt gamla goa jag igen! Jag tycker väldigt väldigt mycket om den här damen!


Har även funderat en j-a massa över min jycke så här frampå kvällskvisten. Hon gillade verkligen inte tretimmars passet i skogen igår. Idag vägrade hon följa med ut när jag plockade fram kopplet och det har mig veterligen ALDRIG hänt förut.  Visst hon gillar inte att motionera, men hon brukar alltid bli glad när kopplet kommer fram, men så icke idag. Får nog vara mer försiktig motionen hädanefter.

I morgon gör vi ett nytt försök, dock inte lika långt varken i tid eller sträcka.

Det positiva är att hon inte verkar bli så stel som hon har kunnat bli tidigare, och förhoppningsvis gör det intryck på vågen för husses del också för att inte tala om flåset, känns som att det är viktigare än vikten. Fast det är ju inte så tråkigt att det redan visat sig i hålen på bältet..:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards