Alla inlägg den 24 november 2010

Av liden - 24 november 2010 11:08

Varför gör en människa så här? Kan inte förstå varför en människa kan såra en så här ruskigt mycket, vad är syftet? Det är inte första gången som den här personen snärjer in sig i osanningar och ställer till med problem för mig, till större delen obefogat. Tidigare har h*n varit djupt ångerfull. Personens handlande har flera gånger slutat med att andra människor utifrån har hotat mig, och det har h*n sagt att h*n mått dåligt över, men ändå upprepas det, gång på gång. Hade ett långt och förtroligt samtal med en människa jag bara är bekant med, men helt otroligt vad bra hon var att prata med! Hon hade mer förståelse för mig och min situation än vad tex min flickvän har, eller för den delen har haft. Hon, alltså den jag pratade med är intelligent nog att förstå att det var något som inte stämde med hela situationen som beskrevs. Lite struligt inlägg det här, men det är lite svårt att förklara utan att säga för mycket.


Funderar förövrigt på att lägga ner detta bloggande, ibland känns det bara jobbigt. Även omjag började skriva för att få ur mig en del skit, så har jag upptäckt att det inte allt för sällan är för jobbigt även det! Kanske lika bra att lägga ner skiten och bara gräva ner sig..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards