Alla inlägg den 2 juli 2009

Av liden - 2 juli 2009 22:18

Ja höbärgning i elitklassen kanske vi inte hållit på med idag, men inte fan har det varit lång ifrån det i alla fall.. Tyvärr så drabbas jag som är klantig hela tiden av smärta, tidigare nämnda klämskada stöts i saker i tid och otid, funderat mycket på varför allt händer mig hela tiden. Och svaret jag finner är att det är E´s fel, åtminstone indirekt eftersom det är hon som skapat situationen, och jag kan inte hålla fokus och koncentration på den nivå som krävs för mitt leverne, detta eftersom jag fortfarande inte kan tänka på annat än den där damen. Men nu skiter vi i det och fokuserar på dagens begivenheter. Höskörd var det.. av någon anledning hamnar jag allt som oftast i knäppa situationer, såsom att man med byns minsta traktor får köra årets största lass, kan tänka mig att det beror på att jag är den enda i barnaskaran som haft den äran att köra ”gokarten” förut, samt att man råkar vara äldst i pojkhögen, och därmed närmast reliken till traktor vi använde i tid.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards