Alla inlägg den 14 juli 2009

Av liden - 14 juli 2009 10:25

Kanske dags för lite ny text här. Har precis kommit på att jag har ett nytt problem, nu när jag kan sova verkar det som om kroppen tar igen all vila den inte fått tidigare då jag sovit max 2 timmar per dygn. Nu är jag trött och sover hur mycket som helst helt plötsligt. Det verkar förövrigt hänga ihop med den där leende damen jag nämnt tidigare. Henne sprang jag för övrigt på igår, och även om jag tänkte på att jag skulle hålla en neutral min så kunde jag inte hålla mig från att le. Hon har en så positiv energi runt sig så det går verkligen inte att hålla leendet borta. Alltså, det finns inga känslor utan det är bara det att människan i sig sprider positiva vibbar runt sig, tänk om fler människor var så! Då skulle världen vara en bättre plats, det är jag övertygad om. Samtidigt skulle det säkerligen finnas färre ruttna människor på det viset, och just nu har jag definitivt fått nog av ruttna personligheter, som de flesta kanske förstår..

Ska förövrigt trotsa paketet på vänster näven och försöka mig på flugfisket framåt helgen, tänker fan inte vänta längre nu! Det är inte bara ett intresse, det är avkoppling och en möjlighet till att ladda batterierna, och mina är riktigt tomma nu så jag behöver det garanterat. Och skulle det inte funka med en inte hundra procentig vänsterhand kan jag ju alltid sätta mig ner och må lite gott av den vackra naturen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards