Alla inlägg den 8 juli 2009

Av liden - 8 juli 2009 21:00

Underligt är väl i underkant. Har träffat en person, ja inte träffat träffat, utan det är bara en bekantskap. Hur det nu är får den här människan mig att le, denna persons varma leende när vi ses, men även ett enkelt sms får mig att le och jag vet verkligen inte varför så att säga att jag är förvirrad är ett ”understatement”. Vet inte hur jag skall hantera detta då jag inte ens vet vad det beror på. Kan dock säga att den här människan smittar av sig av sin positiva syn på livet i allmänhet, och händelser i livet i synnerhet. Oavsett hur allt utvecklar sig har människan en positiv inverkan på min syn på saker och ting. Tro nu inte att livet är en dans på rosor helt plötsligt, men personens ord när det kommer något negativt från mig ekar i skallen, det kan inte vara negativt för mig i alla fall.

Har fått höra vissa saker om svinets släkt, och vet att det finns släktingar till honom som läser min blogg också. Det ska ni ge fan i, både du blåsta, feta och du blonda bimbo, ni kan gott vakna upp någon gång i framtiden och inse hur korkade ni varit som svalt svinets lögner med hull och hår. För ni ska knappast inbilla er att han varit ärlig mot er, när han inte kunnat vara det mot någon annan!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards