Alla inlägg den 16 juli 2009

Av liden - 16 juli 2009 21:09

Känner att jag borde uppdatera lite, men det finns inte så mycket att skriva egentligen.. Har jobbat lite idag, först kört volvo (det tar emot att kalla det för lastbil:-p ) sen personbil. Det blev några timmar iaf, och det är ju alltid trevligt att komma bort en stund! 

Bytte några ord med tidigare nämnd glädjespridare igår. Som vanligt inbjöd det inte till några överraskningar, hon spred glädje, leenden och positiv energi runt sig som om det kom ur en outtömlig källa. Kan bara än en gång säga att världen definitivt behöver fler sådana människor! Fick tyvärr intrycket av att hon hade något eller några tråkiga minnen i närtid, synd för det är en av de sista människor som förtjänar annat än trevliga saker och minnen! Råkade nämna för henne att hon är omnämnd här, och föga förvånande lyste nyfikenheten i ögonen på henne. Lovade dock att jag ska förklara allt när det blir läge för det. Tror att hon blev tillfredställd av den förklaringen.

Måste även nämna att det kommit lite positiv feedback, både via telefon och som kommentarer på inlägg här. Hoppas det är okej att jag nämner även dessa fantastiska personer här… Först Annalunda, du är en av de mest fantastiska människor jag träffat! Du har ett hjärta som rymmer mer än de flesta andras, är riktigt avundsjuk på dina fantastiskt fina medmänskliga egenskaper, fler borde vara som dig! Nummer två är den fantastiska T som jag nämnde tidigt i mitt bloggande, hon som skulle flytta ihop med sin pojkvän om någon minns.. Du är också en fantastiskt fin människa som funnits där i många år, vi ses sällan och pratar nästan lika sällan men stöd finns alltid att hämta hos varandra, och jag önskar henne verkligen all lycka i världen! Till dessa två nämnda finns det ett helt gäng till, dock var det dessa två jag kom att tänka på och blev påmind om i skrivande stund. Men som man säger: Ingen nämnd, ingen glömd!  Även om jag nu nämnt några, så är ni alla vänner lika mycket värda, både som kollektiv och var för sig! Tack för att ni finns!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards