Alla inlägg den 15 maj 2009

Av liden - 15 maj 2009 14:28

Nån som förstog mitt förra inlägg?? inte jag heller, kan ha varit lite ur gängorna där.. Kan bli så ibland, inte mycke att göra nåt åt:-P

Av liden - 15 maj 2009 07:45

Ja, då sitter man här igen då...

Ja. det finnns folk som är arga påå mej, men det gör egentligen ingeen, låt fom vara de, bäst vore om dom kunfe skjuta... bättre dew än å skälla,för de kommmer dom inte nån vart med... råka bli lite skitfuk ikväll, men d gö inge hellle r ... de ä miott liv, de ahinte nån menå  görs fatat de!! villja va fukk så ä ja ´de, så de så! vRTI ME  mer svek ida, fy fann

Av liden - 15 maj 2009 02:32

kom på att jag inte vet om hon tyckte det var okej att visa hennes blommor så här offentligt, hon har säkert läst och sett, men varför har hon inte sagt något?? varken bu eller bä... till mej har hon bara sagt att hon är glad för att hon fick brevet, inte mycket om varför... lite svårt att veta vad hon då tycker, om hon inte säger nåt?? Hur tolkar man tystnad?? önskar jag visste, för mycket tystnad är det:-( kanske bäst man återkommer när man nyktrat till, tror inte det kommer så mycket vettigt ur denna kropp mer nu...

Av liden - 15 maj 2009 02:02

Ja då satt man här igen, full och oregerlig... Hur fan kan det komma sig att man alltid hmnar här, och alltid råkar bli lite full??¨nåt jävla fel måste de ju vara...

Allt är fortfarande skit, men det är fan roligare å vara deprimerad om man är det när man är lite full... Elller mindre trist i allafall:-P

kanske inte riktigt tänker logiskt nu, men de skiter jag i...

sitter här ändå, tyckte jag hade massor att ventilera, men kommer så inte på ett jävla skit nu:-( hur fan kan de komma sig?? man har så mycke å vräka ur sig, men så fort man loggat in stannar allt och det blir inte ett jävla  skit av nåt..:-( fast det kanske är lika bar at tma inte vräker ur sig i det här läget, kan ju bli så jävla fel... hur som heöst saknar jag HENNE så in i helvete, bara att ha nån att kramas med, och luta sig mot i soffan framför en halvtaskig film..:-( fan det suger!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards