Alla inlägg den 22 maj 2009

Av liden - 22 maj 2009 11:24

Känner fortfarande samma som tidigare, vill verkligen inte vara kvar hät längre! Det finns ingen mening med något längre!

Av liden - 22 maj 2009 04:57

Så blev blev man full som en kastrull igen... har en jävligt bra förklaring, dock ingen ursäkt.. Men å andra andra sidan.. vem fan har rätt å bry sig?? Förmodligen ingen alls, å är det nån dum fan som bryr sig, så är det deras förlust, inte min... Har inte en vuxen människa rätt å bestämma själv hur man ska vara och göra?? Trodde väl de, jag bestämmer själv vad ja gör å när! skiter i va andra tycker ja ska göra, följer min egen väg....

Av liden - 22 maj 2009 04:18

Rotten-Rutten på svenska.. Hade sällskap till för 3 timmar sen. Sällskapet skulle nanna och gick till sängen.. Här sitter man nu själv med sin drink, full som en kastrull:-) skit, hur kommer det sig? Hur fan kan man stå ut med att vara själv? Hur fan kunde det bli så här? Hur kunde hon rata detta, eller "detta" förstår jag att hon inte vill ha... Hur kunde hon rata de mysiga kvällarna i soffan vi ändå hade? Men som det är nu, har hon aldrig riskerat att få det heller. Men va fan, om jag hade vetat vad hon velat ha, hade hon fan fått de! Det är dagens sanning! Hon betyder mer för mej än alla andra människor på jorden. Återigen, varför har hon sådan inverkan på mig???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards