Alla inlägg den 17 maj 2009

Av liden - 17 maj 2009 21:31

Detta är riktigt BLÄ! Satt för en stund sen och tittade efter en  ny skrivare då min klatrat en tid och jag inte fått tummen ur arslet och skaffat en ny. Kan inte ens sitta och kolla på datortillbehör utan att tårarna kommer i fatt en, hur fan blev jag så här?? Hyffsat jävla jobbigt...


Förstår att folk blir alkisar, det smakar ju så jävla bra.. Tyvärr är grogg det enda som inte smakar skit just... Måste lugna ner intaget lite, vill inte göra nåt dumt, och vill verkligen inte hamna i skiten... Tror inte det skulle hjälpa mitt liv på sikt, men det är ju så jävla gott!

Hur som helst.. Pratde med en gammal flamma ikväll, hon har ett av de varmaste och rymligaste hjärtan som finns. Jag var inte så schysst mot henne då det begav sig, ändå är hon nu en väldigt fin vän, hon hittade sin prins och har nu 2 fina barn, jag unnar verkligen henne allt gott hon kan få! Tack för att du finns, du vet vem du är!


Jaja, skallen tömdes fortare än en vedkorg en kall Januaridag..

Får nog återkomma vid senare tillfälle..

Av liden - 17 maj 2009 19:22

Hade massor att lufta, men så fort ajg loggat in var allt borta... Tror fan man börjar bli senil... Får återkomma senare!

Av liden - 17 maj 2009 12:27

Man kan ju undra hur långt man kommer att sjunka, känns som jag bara sjunker längre och längre ner i skiten. Just nu är det fan helt hopplöst, saknar hennes sällskap mer än någonsin, önskar att jag på något vis kom på ett sätt att få henne att åter tro på en framtid tillsammans med mej, det är verkligen hon som var den rätta! Har tänkt och funderat på alla möjliga och omöjliga scenarion, och kommer inte fram till annat än att det verkligen var henne jag skulle leva livet med. Jävligt jobbig känsla! Undrar hur det kunde bli så här fel, vad det var som gick fel? Vad hade jag kunnat gjort, hade jag kunnat undvika detta?? Så kommer frågorna igen, och med dom kommer gråten i vanlig ordning, har aldrig varit så här ledsen någonsin tidigare. hyffsat olikt mej, att ögonen börjar tåras helt appropå ingenting, spelar ingen roll vad jag gör, kan sitta och titta på tv och helt plötsligt kommer tårarna i våldsam fart. Lite svårt att hantera när man inte varit med om det tidigare. Men hon betyder ju så jävla mycket för mej! Tror inte att det finns någon som verkligen förstår hur mycket.

Av liden - 17 maj 2009 01:48

Hur länge räcker tårarna? Trodde i min enfalld att dom någon gång skulle ta slut, men det verkar som om dom kommer ur en outtömlig källa. Har haft en jävligt jobbig kväll, med gråtattacker stup i kvarten, jag orkar inte detta hur länge som helst, det är då ett som är jävligt säkert! Tårar är bara något för dårar som låter någon stjäla ens hjärta!


Har helt otippat suttit och tittat på Eurovision song contest, inte heller det är likt mej, lika otippat har jag druckit vatten hela kvällen, inte heller det är väntat, inte en lördagkväll just nu.. Skönt ändå att Alexander vann, trots att jag normalt lider av totalt ointresse för dylikt, följde jag det hela med stort intresse, han är ju bara för bra med den där låten! Riktigt synd bara att jag inte fick njuta av allt tillsammans med henne, det hade varit riktigt trevligt..:-(


Over and out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards