Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Euforisk igen

Av liden - 31 maj 2009 21:27

Varit lite slö här några dagar, eller egentligen har jag haft fullt upp med annat. Igår var det lunch på kinarestaurang med den underbara människan, sedan koll på motorcyklar i stadsparken och bilträff ute vid campingen, varmt som fan men trevligt! Hennes sällskap gör mig gott! Efter att hon slutat jobba gick vi hem till henne för att hon skulle fixa till sig för en sväng på stan. Cruising, det var riktigt trevligt att gå ut och dricka nån öl med henne igen! Tyvärr blev man väl lite för rund under fötterna, men det gick bra det med. Efter avslutad festkväll skulle jag bara hämta lite kläder hos henne, men hon släppte inte iväg mig, tyckte inte det var lämpligt att så tankad som jag var gå efter vägen och lifta, taxi för dyrt och att det inte räckte med att hon för säkerhets skull tagit av mig bilnyckeln, visst jag bara älskar att sova bredvid henne, men jag hade tagit förgivet att jag skulle åka hem.

Hur som helst, det är ju bara för underbart att få ligga med armarna runt denna människa! Och att sedan, när man vaknar bara å ligga å mysa, och försiktigt försiktig stryka henne över ryggen. Är nu bara rädd att jag ska drabbas av ”abstinens”, saknar henne redan, eller ja.. jag saknar ju henne jämt, men i synnerhet nu! Men hur som helst, nu känns livet rätt okej, Fattar verkligen inte hur hon kan ha så stark inverkan på mig! Hon gör mej verkligen glad! Jaja, nu ska jag bara suga på den här söta karamellen så länge jag bara kan, hoppas bara att den räcker riktigt länge!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liden - 14 december 2010 00:04

Det var ett tag sen man knåpade ner något här. Det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket nytt att fundera över. Bara en massa gamla repriser, och behovet av att tjata har inte funnits..;P Skit samma, mer än så här blir det inte! Förutom att j...

Av liden - 1 december 2010 17:31

Snacka om att livet kan vara som en berg och dalbana. Träffade hjärtat igår och det var hur mysigt som helst    och det var faktiskt på hennes initiativ. Jag tycker det fanns många positiva tecken, inte minst var hon kramig och "pussig" vilket kändes...

Av liden - 29 november 2010 23:17

Måste skriva ett inlägg om sanning och osanning.  Måste säga att jag verkligen inte förstår mig på folk som ljuger. Visst alla har säkert dragit någon lögn, men det är inte det jag menar, utan de som ljuger om värre saker och mer ofta. Förstår dom in...

Av liden - 27 november 2010 22:34

Något blev fel med mitt förra inlägg.. Det fattas en jävla massa text i det.. Det retar mig något fruktansvärt! Något jag försökte säga var att jag är den jag är, och de som känner mig kan bekräfta, och de som inte känner att det är värt att läg...

Av liden - 27 november 2010 22:13

Måste säga att jag är ordentligt kluven. Vet inte vem eller vilka jag kan lita på. Eller, jag vet vilka jag kan lite på, men är inte helt säker på vilka jag INTE kan lita på. Vet heller inte säkert vilka som läser här, vilket gör att jag inte är helt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards