Alla inlägg den 3 juni 2009

Av liden - 3 juni 2009 22:16

Ja, då har man varit på cirkus då. Det var många år sen sist måste jag säga. Tur att man har ett helt gäng syskonbarn som förkläden;-) Måste dock säga att det var med kluvna känslor, detta trodde varken jag eller någon annan som känner mig att jag skulle känna, säga eller ens erkänna! Men det hade nog varit trevligt med barn som stått mig närmare. Missförstå mig inte, jag tycker väldigt väldigt mycket om mina syster/brorsbarn, men har svårt att tro att det skulle vara samma sak.

Det dök precis upp något som jag måste rusa till, kommer ev med uppdatering av inlägget senare..

Av liden - 3 juni 2009 06:54

Skitdag.. Ja, just nu känns det som ännu en skitdag man kunde vara utan, finns ingen livsglädje kvar i kroppen, det finns inget som är roligt längre.

Vet att vissa är jävligt nöjda med hur allt är, villket är förvånande av olika anledningar, kanske kommer in på det lite närmare i framtiden, det visar sig. Just nu skulle jag bara vilja skita i allt och lägga mig och DÖ!

Av liden - 3 juni 2009 00:35

Råkade bli lite full nu igen..:-/

Hörde precis på tv´n att den du gifter dig med kan vara en galning… Det lär vi aldrig få veta i mitt fall. Tror inte det finns någon som kan lura mig igen, nu har jag lärt mig min läxa det kan ni lita på! Finns ingen jag kommer att vilja gifta mig med, än mindre skaffa barn med. Kommer alltid att jämföra med den jag hade valt, och det är varken rätt mot barn eller kvinna, dessutom tror jag knappast att jag själv skulle bli bekväm med beslutet, om jag nu skulle kunna ta det.  Kommer förmodligen aldrig fundera på egna barn mer i livet, en gång bränd, alltid sotig.

Gör inte om samma misstag med ännu en dam, så är det bara. Skulle vara nog svårt, även om det är möjligt att hitta tillbaka till E. Men någon annan skulle vara i princip omöjligt. Önskar att det inte vore så, men är trots allt realist! Trots allt känner jag mig själv, och vet hur jag fungerar..:-(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards