Alla inlägg den 6 juni 2009

Av liden - 6 juni 2009 18:43

Ännu en skitdag med mycket tårar. Någon tyckte i en kommentar att även om det inte alltid är fakta det jag skriver, så kan det såra. Självfallet kan det vara så, men det är mina känslor jag beskriver och det kanske finns en anledning till att jag känner som jag känner. Det är ju inte jag själv som gett mig dessa känslor. Dessutom finns det ett av mig flitigt använt ordspråk/uttryck, nämligen: "kasta in en sten i ett grishus, så skriker den gris som blir träffad". Tycker att det är så j-a klockrent, det säger faktiskt allt. För övrigt fäster jag inte mycket vikt vid kommentarer fällda av människor som är anonyma, vågar man inte stå för vem man är, är heller inte kommentaren speciellt mycket att bry sig om! Fegt! Fortsätter det så, kommer jag lägga in att jag ska godkänna alla kommentarer innan de publiceras!

Tycker faktiskt att om man inte vågar stå för saker och ting, då ska man hålla käften!!

Av liden - 6 juni 2009 02:57

För fan..

Skrivit en del, men det försvann...

Vill bara vara tydlig med att det jag skriver inte är någon sanning, utan det jag känner den stunden jag skriver..

Det behöver inte vara allas sanning, utan den "sanning" jag känner när jag skriver.. Har varit tydlig med det tidigare, men är nu viktigare än någonsin!

Vill inte hänga ut någon, utan försöker än  så länge bara förmedla vad jag känner och tänker, även om folk retar sig på mig...

Men som sagt... Det jag skriver är inte sanningen, utan mina känslor.. Hoppas alla förstår detta!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards