Alla inlägg den 24 juni 2009

Av liden - 24 juni 2009 07:01

Snabba bakslag, det är det minsta man kan säga om nattens begivenheter. Efter att ha legat sömnlös framåt 4-4.30 får jag en känsla av hunger och glad i hågen skyndar jag mig att inta lite fast föda medan aptiten fortfarande fanns där. Dessvärre tar det inte längre än ungefär 45-60 minuter innan brutala magsmärtor hindrar sömnen att infinna sig, och allt sedan dess har man fått tillbringa mesta tiden på en mindre angenäm plats med inredningsdetaljer i porslin spyendes och skitandes blod igen, tror fan att livet är över nu. Finns ingen ork kvar i en sargad kropp, får minnesluckor trots att jag är spiknykter och trots att jag är fullt medveten om vad jag gör. Inte allt för sällan måste jag in här för att läsa vad jag skrivit eftersom jag inte kommer ihåg om jag ens knackat ner något överhuvudtaget. Det är inte heller allt för sällan det är en rejäl utmaning bara att ta sig upp en våning för att kunna duscha, när man väl tagit sig upp måste man sätta sig en stund för att vila, och ibland måste man sitta ner och duscha eftersom man är för matt för att stå upp. Fortsätter detta måste jag investera i en pall att ha i badrummet. Usch och fy, detta önskar jag inte min värsta fiende det är då ett som är säkert! Over ´n out, garage och hopsättning av motor väntar…

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards