Alla inlägg den 22 juni 2009

Av liden - 22 juni 2009 23:34

Återigen måste jag vädra känslor över folk som struntar i sina barn. Har pratat med en dam i kväll vars barn inte hör från sin pappa, ja återigen en PAPPA. Dessa puckon ställer verkligen till det för resten av oss av manligt kön. Nu är det flera på kort tid som visat sig vara idioter, i min värld är väl barnen det finaste man har, fast jag har ju haft fel förr så jag kanske har fel nu också? Tror att mina värderingar har väldigt mycket med uppfostran att göra, mina föräldrar har inte varit perfekta de heller, men jag tycker ändå att de gett mig och övriga syskon en sund inställning till att ta ansvar. Skulle tro att det kan ha lite med det att göra att jag har så svårt att förstå hur andra kan vara så ansvarslösa och omogna. Jag har sagt det förr men det tål att upprepas, JAG är inte perfekt och felfri men jag försöker verkligen att vara en bra människa och person. Tyvärr är jag inte tillräckligt stark i alla lägen, och då kan det ibland bli lika fel som det var tänkt att bli bra. Luddigt? Kan tänkas, men jag kan inte förklara det bättre än så.

Svinpälsar är väl förövrigt ett jävla konstigt uttryck, svin har ju inte päls de har borst:-P

Av liden - 22 juni 2009 08:57

Karatefylla är ett riktigt bra uttryck i dessa tider. Kroppen känns fortfarande som om jag vore 80 år och överkörd av en ångvält. Men som tidigare nämnts hade vi riktigt roligt, och det är väl huvudsaken. Det enda molnet på himlen är väl att telefonen som försvann innehöll några bilder som jag håller väldigt varmt om hjärtat, det var bilder på E, och det vara några av de få bilder jag har av henne och DET känns jävligt jobbigt. Dessutom var det de nyaste bilderna av henne. Men men.. Det är inte det enda jag lider för i dessa tider, går förhoppningsvis över någon gång de närmsta 50 åren. Hur som helst har man en del att stå i nu för att lösa alla bekymmer med fixa glasögon och nytt simkort.. Måste nog ta tag i det istället för att sitta här å dega..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards