Alla inlägg den 18 juni 2009

Av liden - 18 juni 2009 20:00

Tänk så fort allt kan vända, råkade ramla in på en blogg där inlägget handlade om hundar barn och familj och kände bara att jag blir så jävla deprimerad. Fattar inte att jag av alla människor känner så starkt vid dessa tillfällen. Fick en känsla av att det kanske är min lott här i livet, att leva och slutligen dö ensam. Om det nu är så, kunde det lika gärna få ta slut så fort som möjligt, eftersom livet bara skulle vara en transportsträcka mot graven. Efter tidigare krascher i förhållande där jag varit på väg mot liknande känsla som jag nu hade, kanske man ska se detta som ett tecken, tanken är nog att jag inte ska ha egen familj. Om inte var det nån som tog tag i saken och ändrade mitt öde..

Måste verkligen försöka tänka på den kommande helgen nu. Annars slutar detta med katastrof!

Av liden - 18 juni 2009 18:46

En underbar dag! Vaknade 03.30 med en uppgående sol i ögonen, tyvärr mulnade det på frampå dagen men det var mest bara väntat, det är ju så det brukar bli.. Ser verkligen fram mot den kommande helgen, Fy fan så roligt det ska bli! Camping och party med trevligt sällskapJ. Dessutom nostalgi med 80-talsband, men innan de blir det förmodligen grillning och öl som uppvärmning och stämningshöjare. Kan inte påstå att jag är annat än laddad till tänderna.

Är nog för exalterad för att skriva mer, tankarna skenar så jag inte får grepp om dom.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards