Alla inlägg den 17 juni 2009

Av liden - 17 juni 2009 12:48

Var med om en läskig grej igår, läskig för att jag ALDRIG trodde jag skulle reagera på liknande sätt åt en sån sak. Var i sundsvall och uträttade ärenden, och på Biltema av alla ställen sjönk jag ner i en avgrundsdjup depression, nu är det ju inte den i sig som är läskig och förvånande utan orsaken. Saken är nämligen den att allt berodde på ett antal människor av honkön gick runt med putande bebismagar, och det fick mig fan att bryta ihop! Trodde att det bara var kvinnor som kände så. Var man än går blir man ständigt påmind om lögner och svek, spelar ingen roll om man sitter hemma eller vandrar i skogen. Det är jävligt enerverande, förståndet sliter enormt med att övertyga hjärtat om att Jörgen är värd bättre umgänge än människor med dessa defekta gener, tyvärr går det inte snabbt och smärtfritt att göra det alla dagar. Det går, men det tar olika lång tid! Tappade tråden en stund där.. Spelar nog ingen roll heller för med tråden tappade jag nog det jag hade i tanken ocksåL

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards