Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Kvinnans äldsta yrke..

Av liden - 5 juni 2009 22:23

Kan verkligen inte fatta.. Här har man i princip försörjt en människa i nästan 7 år, räddat hennes mamma många gånger genom att låna ut pengar, men när det blir lite kärvt då sticker dom, känns som dom gör sig kända som moderna arbetare i kvinnans äldsta yrke!

Damen i fråga har inte haft egen inkomst eller körkort, men för att skaffa egen inkomst måste man om man bor där vi bor ha körkort och bil. Körkortet fixade jag så hon kunde ta, har hållit henne med bil vilken hon inte ens orkat kolla olja och vatten i själv. Är det konstigt att man känner sig fett förbannat utnyttjad från både mor och dotter??  Kan tillägga att mamman blev lämnad på samma sätt som jag, men trots det ger hon dottern sitt fulla stöd? Hur fan kan man göra det, när man beklagat sig för att blivit lämnad på ett vidrigt sätt när dottern nu gör likadant?

E är skyldig mig en ansenlig summa pengar, men skiter i det och säger att jag får dom när jag får dom. Men det är klart, har man aldrig i hela sitt liv behövt stå till svars för något så kan man väl knappast förvänta sig att dom ska börja göra det nu heller. Och med en mamma som tyckt det varit viktigare att vara kompis än mamma är det inte konstigt att det slutar som det slutar heller. Hoppas att hon och SVINET nu får till det, så får hon se hur lojal han är gentemot sina nära, han har ju ljugit för HELA omgivningen, varför inte för henne? Tror ärligt talat att hon är för korkad för att fatta att hon också är så in i helvete duperad, men det är hennes förlust inte min.

Ibland kan jag känna att hon aldrig varit värd mig, att jag varit värd någon bättre, jag älskar henne fortfarande mer än livet, och 99% av tiden vill jag inget hellre än att hon ska inse att det var mig hon skulle leva livet med. Men blir man behandlad som jag blivit, blir man ganska lätt bitter, många i min krets undrar, och beundrar att jag har förmågan att tro och tycka bra om andra människor. Nu undrar jag om det är så jävla bra egentligen. Varför är jag så jävla snäll? Det har jag undrat många många gånger.. Alltså E har fått nästan det hon pekat på, men nu när det blev lite kärvare tider, ja då duger man inte längre. Hon har sagt att SVINET inte har haft något med flytten att göra, och naiv som jag är har jag trott på henne, men nu har jag hört annat. Och eftersom hon ljugit om allt annat, så varför inte nu? Samma gäller hennes mamma, som trots att hon aldrig tyckt om mig, tyckt om mina pengar och gärna lånat när det varit kärvt. Fy fan för så jävla lågt stående människor!

Pengarna lär jag nog aldrig se.. Men det får jag nog ta..

Förmodligen retar jag nog en och annan som verkar vara jävligt känslig för vad folk tror och tycker, men det är deras problem, inte mitt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liden - 14 december 2010 00:04

Det var ett tag sen man knåpade ner något här. Det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket nytt att fundera över. Bara en massa gamla repriser, och behovet av att tjata har inte funnits..;P Skit samma, mer än så här blir det inte! Förutom att j...

Av liden - 1 december 2010 17:31

Snacka om att livet kan vara som en berg och dalbana. Träffade hjärtat igår och det var hur mysigt som helst    och det var faktiskt på hennes initiativ. Jag tycker det fanns många positiva tecken, inte minst var hon kramig och "pussig" vilket kändes...

Av liden - 29 november 2010 23:17

Måste skriva ett inlägg om sanning och osanning.  Måste säga att jag verkligen inte förstår mig på folk som ljuger. Visst alla har säkert dragit någon lögn, men det är inte det jag menar, utan de som ljuger om värre saker och mer ofta. Förstår dom in...

Av liden - 27 november 2010 22:34

Något blev fel med mitt förra inlägg.. Det fattas en jävla massa text i det.. Det retar mig något fruktansvärt! Något jag försökte säga var att jag är den jag är, och de som känner mig kan bekräfta, och de som inte känner att det är värt att läg...

Av liden - 27 november 2010 22:13

Måste säga att jag är ordentligt kluven. Vet inte vem eller vilka jag kan lita på. Eller, jag vet vilka jag kan lite på, men är inte helt säker på vilka jag INTE kan lita på. Vet heller inte säkert vilka som läser här, vilket gör att jag inte är helt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards