Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

brist på ork

Av liden - 8 juni 2009 11:11

Idag är allt så jävla ruttet att jag inte ens skulle skriva något, har ingen ork ens.

Men nu sitter jag här ändå med massor och inget i tankarna på samma gång. Kan någon fatta varför det finns människor som ljuger hela tiden? Jag gör det då inte! Det känns som att jag kastat bort 7 år av mitt liv på en ekorre, och med tanke på var i livet jag är, så var det fan 7 jävligt viktiga år. Det som byggdes upp under dessa år kommer aldrig att kunna byggas upp igen, som jag skrivit tidigare har jag lärt mig min läxa, och det riktigt ordentligt. Tror att det nu finns en viss umebo som sitter och klappar händerna och är överväldigad över detta som händer, det känns förbannat bittert! Och förmodligen kommer vissa inte bli gladare på mig efter detta inlägg, men varför ska JAG bry mig? Dessa människor gör det ju definitivt inte. De säger att dom gör det, men är så jävla korkade att dom tror jag inte fattar att dom ljuger för mig. Och med tanke på hur vissa har behandlat mig, kan dom väl knappast tro att jag inte ska skriva om mina känslor även om det stör dom. Om dom blir illa till mods, kanske dom ska fundera på vad dom själva har gjort, för det är ju det som är grunden till mina känslor. Vet att vissa människor som läser här är jävligt känsliga för vad som sägs om dom, men då får man väl för fan tänka på hur man beter sig om det är så jävla känsligt vad folk tror om en, har jag fel?

Om man nu är så rädd om sitt anseende, bör man ju inte ge andra vatten på kvarn eller ved på elden, om man föredrar det uttrycket. Kan dessa reaktioner bero på dåligt samvete tro? Hoppas kan man ju alltid! Då finns det ju ändå något hopp även för dessa lågt stående varelser.

Hade en stund en känsla av att E inte var så jävla speciell, och att de dikter jag skrivit inte var så jävla speciella just för henne, och funderade en stund på om jag skulle knacka in en och annan här, men jag är inte säker så ett sådant beslut får nog komma senare. Tror i slutändan ändå bara att anledningen till att hon påpekade att hon trodde dom var skrivna speciellt för henne, var för att hon var rädd för vad andra skulle tro och tycka. Och nu har jag ju ingen anledning alls att bry mig om vad hon känner och tänker, dags kanske att behandla henne lika pissigt som hon behandlat mig? Varför ska jag hålla mig väl med människor som hela tiden sviker och sårar mig? Tror ingen har någon bra anledning att dela med sig av.

Förövrigt Fick jag ingen reaktion på inlägget om kommentaren från ”Xx”, Hade inte väntat mig detta egentligen heller, då jag är ganska säker på vem det var som skrev kommentaren, och den människan INTE gjort sig känd för att våga stå för något, det är så in i helvete fegt och lågt, sådana människor får INGEN respekt från mig iallafall. Respekt från mig måste man förtjäna! Rätt eller fel får andra avgöra!

Det som inte skulle bli något inlägg alls blev ganska långt, kan bli så när känslor och tankar bara väller fram helt plötsligt! Men nu ska tårarna som hindrar min syn få flöda fritt tills jag måste göra något annat. Lev väl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liden - 14 december 2010 00:04

Det var ett tag sen man knåpade ner något här. Det är helt enkelt så att jag inte haft så mycket nytt att fundera över. Bara en massa gamla repriser, och behovet av att tjata har inte funnits..;P Skit samma, mer än så här blir det inte! Förutom att j...

Av liden - 1 december 2010 17:31

Snacka om att livet kan vara som en berg och dalbana. Träffade hjärtat igår och det var hur mysigt som helst    och det var faktiskt på hennes initiativ. Jag tycker det fanns många positiva tecken, inte minst var hon kramig och "pussig" vilket kändes...

Av liden - 29 november 2010 23:17

Måste skriva ett inlägg om sanning och osanning.  Måste säga att jag verkligen inte förstår mig på folk som ljuger. Visst alla har säkert dragit någon lögn, men det är inte det jag menar, utan de som ljuger om värre saker och mer ofta. Förstår dom in...

Av liden - 27 november 2010 22:34

Något blev fel med mitt förra inlägg.. Det fattas en jävla massa text i det.. Det retar mig något fruktansvärt! Något jag försökte säga var att jag är den jag är, och de som känner mig kan bekräfta, och de som inte känner att det är värt att läg...

Av liden - 27 november 2010 22:13

Måste säga att jag är ordentligt kluven. Vet inte vem eller vilka jag kan lita på. Eller, jag vet vilka jag kan lite på, men är inte helt säker på vilka jag INTE kan lita på. Vet heller inte säkert vilka som läser här, vilket gör att jag inte är helt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards