Alla inlägg under maj 2009

Av liden - 19 maj 2009 11:46

Tror någonstans att det finns andra orsaker som jag inte känner till, människan ljuger ju för mej om vissa saker, så varför inte om andra? Känner mej så jävla blåst och lurad ibland. Kan inte säga att jag har rätt, men det är i allfall den känslan jag har. Fan... Är så jävla sårad så det finns inte. Varför tror jag så hårt på det hon säger? Vore det inte mer logiskt att inte lita på henne för fem öre? Fattar verkligen inte, jag som kunde plocka fram ett hjärta av sten om det behövdes. Och hon sen, hon som har ett enormt varmt och rymligt hjärta, varför kastar hon heltplötligt bort allt och inte har viljan, hon vet ju garanterat hur mycket hon sårar människor, och det är inte likt henne. Hur kunde hon bli så annorlunda helt plötsligt? Jag ÄLSKAR verkligen den där människan! DET GÖR SÅ JÄVLA ONT!!!

?

Av liden - 19 maj 2009 10:37

Usch, fått mera fakta.. Varför är man inget värd? varför var vi  inget värda? Hur kan man bara kasta bort någon eller något efter så många år? Varför inte ge en annan människa en ärlig chans? Är jag inte värd det? Är jag så hopplös att det inte går att få ordning på?

Varför gråter jag hela jävla tiden?

Jag som ändå kunnat bita ihop och se framåt... 

Frågorna är hur många som helst och svaren noll.  


Varför kan man inte bara få dö???

Vill verkligen inte vara kvar här.

Av liden - 19 maj 2009 00:08

Kändes rätt bra en stund, men nu är det verkligen svart igen, mådde verkligen som en prins när jag umgåtts med henne. Men nu är det mesta svart igen. Hon sa ikväll att det ibland kändes som om jag ville basunera ut att jag var så bra och allt jag gjort. Det känns inte bra. Berättar för att folk som känner mej verkligen ska förstå hur starkt allt är, för det mesta jag gjort på slutet har varit riktigt oväntat av mej, och det säger lite om hur mycket jag verkligen känner, vill inte skryta och vill verkligen inte försöka ge en skev bild av mej själv, för jag är verkligen långt från perfekt.. Det finns hur mycket som helst som jag kan göra bättre och även sånt jag kunnat och borde gjort annorlunda. Försöker verkligen bara få folk att förstå hur mycket känslor jag har som är jävligt svåra att hantera.


Må väl!

Av liden - 18 maj 2009 21:18

Känns just nu ganska hyggligt, dagen blev mycket bättre än jag befarade från början, undrar mest hur länge man får känna det så här.. Är rädd för att baksmällan kommer förr än man anar.. Detta var dagen jag tänkte

ge henne överraskningen, det känns fortfarande INTE bra att det blev en katastroföverraskning för mej i stället. Men som sagt, det känns hyffsat ändå just nu, vi har skrattat och härjat som förr idag, DET känns bra, tycker om att se henne skratta! Hon får så vackert glittriga ögon då. Dessa underbara ögon...

Av liden - 18 maj 2009 09:41

Ok, kanske inte skrev så seriöst inatt.. Men va fan, lite skoj ska man väl  ändå få ha, eller??


Idag är ingen bra dag heller!! Den tyngsta sen hon flyttade. Det var ju idag vi skulle befästa vår kärlek. Fast jag inte frågat henne, trodde jag verkligen att hon ville ha min ring.. Trodde JÄVLIGT fel. ORKAR INTE MER JUST NU..


Bye

Av liden - 18 maj 2009 04:18

Sverige är fantastiskt! Det är ett av få länder där man kan vara föräldraledig riktigt jävla länge om man bara har tillräckligt många barn.

Svinet skulle vara pappaledig ungefär 18 månader, bara för att han inte tagit ut tillräckligt många dagar innan, och han ville få oss i omgivningen att tro att han var en jättefin och duktig pappa, döm om vår förvåning när det inte var hans egen idé. Vilken kyckling.. Varför göra sken av att man är så jävla duktig, när idén och planeringen kommer från någon annan?? Vill man då bara få folk att tro att man är en ansvarstagande, fin människa? Fattar dom inte att sanningen kommer fram, förr eller senare? Vissa människor tror visst att man kan lura folk till höger och vänster, och vissa tror visst att allt andra säger är dagens bittra sanning.. Hur kan vissa människor vara så???

Tror ändå att, What goes around comes around, dvs allt kommer i dagen allt vad tiden lider! Man får betala för sina synder!

Av liden - 18 maj 2009 04:08

Hur kan det komma sig att man kan sticka tungan i det mesta, men att äta tunga är det värsta som kan tänkas finnas?? En kanske inte så allvarlig fundering i min situation, men ändå.. Man funderar ju...


Och nä, ja ä INTE nykter, men skitsammma, funderingen finns ju där i vilket fall..

Dessutom vet jag att hon gillar tunga, vet inte om det gäller som föda eller nöje, men gillar det, de gör hon...

Av liden - 17 maj 2009 21:31

Detta är riktigt BLÄ! Satt för en stund sen och tittade efter en  ny skrivare då min klatrat en tid och jag inte fått tummen ur arslet och skaffat en ny. Kan inte ens sitta och kolla på datortillbehör utan att tårarna kommer i fatt en, hur fan blev jag så här?? Hyffsat jävla jobbigt...


Förstår att folk blir alkisar, det smakar ju så jävla bra.. Tyvärr är grogg det enda som inte smakar skit just... Måste lugna ner intaget lite, vill inte göra nåt dumt, och vill verkligen inte hamna i skiten... Tror inte det skulle hjälpa mitt liv på sikt, men det är ju så jävla gott!

Hur som helst.. Pratde med en gammal flamma ikväll, hon har ett av de varmaste och rymligaste hjärtan som finns. Jag var inte så schysst mot henne då det begav sig, ändå är hon nu en väldigt fin vän, hon hittade sin prins och har nu 2 fina barn, jag unnar verkligen henne allt gott hon kan få! Tack för att du finns, du vet vem du är!


Jaja, skallen tömdes fortare än en vedkorg en kall Januaridag..

Får nog återkomma vid senare tillfälle..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards